  • Data: 2004-01-29 12:48:23
    Temat: Re: Zabezpieczenie kredytu hipotecznego - jaki koszt ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Jan 2004, Tomasz Rosikon wrote:
    [...komuś...]
    >+ Jeśli jest jak piszesz czyli, wystarczy oświdczene, że wyrażam zgodę (bo w
    >+ końcu ja jestem współwłaściecielem tej nierucohmości)

    Ostatnio chyba na .prawo widziałem kwestię zahaczającą o ten temat,
    wynikało z tego że warunkiem jest uznanie zabezpieczenia przez
    WSZYSTKICH współwłaścicieli.
    Nie wnikam w to czy można "zastawić" tylko swój udział, ale... ale
    myślę że i tak bank nie będzie chciał :)

    pozdrowienia, Gotfryd