  • Data: 2004-02-05 13:18:52
    Temat: Re: Zabezpieczenie kredytu hipotecznego - jaki koszt ?
    Od: "Tomasz Rosikon" <r...@z...ce3.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ostatnio chyba na .prawo widziałem kwestię zahaczającą o ten temat,
    > wynikało z tego że warunkiem jest uznanie zabezpieczenia przez
    > WSZYSTKICH współwłaścicieli.
    > Nie wnikam w to czy można "zastawić" tylko swój udział, ale... ale
    > myślę że i tak bank nie będzie chciał :)

    ok ale co w sytuacji kiedy kredyt bierzemy z zoną, a żeby nie komplikować
    wciągamy jeszcze w to moich rodziców (oni i ja jesteśmy współwłaściecielami
    nieruchomości która będzie zastawem kredytu)
    i co w takiej sytuacji robimy, ile płacimy za wspis do hipoteki na
    nieruchomości której tylko moja żona nie jest współwłaścicielem :))

    nie wiem czy za bardzo nie namieszałem :((

    Tomasz Rosikoń