    From: Adam M <a...@i...nie.spamuj.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zaksięgowanie opłat wpisu EDG i VAT-R
    Date: Sat, 18 Feb 2006 10:38:56 +0100

    Witam!

    > Ha. A jaką metodę księgowania kosztów przyjąłeś ?
    memoriał, zapomniałem wspomnieć na początku.

    > Art.22.4 czy .6->.7 ?
    w Updof 2005 punkt 22.7 i 22.7a zostały uchylone, a ogólnie te podpunkty
    co podałeś (chyba, że się mylę) dotyczą kosztów z innych lat, a w moim
    przypadku wszystkie koszty zostały poniesione w 2006.

    > Jak ktoś zaczyna się uczyć "na przykładach" to czasami do niego nie
    > dotrze że wolno prowadzić dokumentację na kilka sposobów!
    Ta dowolność nie zawsze jest dobra, i niektórzy lepiej się uczą na
    sensownych przykładach, niż przeglądając setki stron ustaw i
    rozporządzeń. No ale już nie marudzę, bo zaraz usłyszę komentarz, że z
    takim nastawieniem to sie nie powinno za DG zabierać ;)

    > Ale *jeśli* podatnik prowadzi ewidencję sprzedaży (to nie jedyny
    Ok ale tu raczej jest sprawa przychodu, a nie kosztów.

    > koszt PÓŹNIEJ?" (Maddy) - wpisanie ich z datami zdarzeń nie wydaje
    > mi się nieprawidłowe w żadnym wypadku.
    czyli. podać prawidłowe daty zdarzeń (styczniowe?) czy też 1.02.
    czyli do księgi mimo, że zgłosiłem, że zaprowadziłem 1.02,
    wpisać te pozycje 2 w styczniu, przed/po spisie z natury ?

    Pozdrawiam Adam.
    (VAT, KPiR memoriał)