eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZakup Office'a OEM a srodek trwaly › Re: Zakup Office'a OEM a srodek trwaly
  • Data: 2002-11-12 20:53:57
    Temat: Re: Zakup Office'a OEM a srodek trwaly
    Od: "Jacek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kuba wrote:
    > Chce kupic komputer w cenie ponizej 3500 zl, tak by zamortyzowac go
    > jednorazowo. Komputer wraz z Windows XP kupie za ok. 3300 netto wiec
    > nie ma problemu. Ale wraz z komputerem chce kupic rowniez Office Small
    > Business w wersji OEM, w cenie ok. 1250.- zl netto. Przy zakupie
    > Office OEM musi on byc na tej samej fakturze co zestaw komputerowy
    > (przy zakupie Office OEM nie wchodzi w gre zakup np. tylko z pamiecia
    > czy dyskiem, musi byc z calym zestawem). Tak mnie poinformowano w
    > sklepie komputerowym. No i teraz pytanie: jak zaksiegowac taki zakup ?
    > Czy jako jeden srodek trwaly (wtedy ok. 4500 netto i konieczna
    > amortyzacja calosci przez kolejne miesiace), czy tez moge rozbic ten
    > zakup (jedna faktura !) na dwie czesci i osobno wpisac jako srodek
    > trwaly komputer i go jednorazowo zamortyzowac a office'a zaksiegowac
    > osobno jako KUP ?
    > Prowadze KPiR.
    > Bede wdzieczny za pomoc.

    Moim zdaniem komputer w koszty lub ST i jednorazowa amortyzacja,a Office
    to zwykły KUP-tak czy siak.
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1