eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZakup Office'a OEM a srodek trwaly › Re: Zakup Office'a OEM a srodek trwaly
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Jacek" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zakup Office'a OEM a srodek trwaly
    Date: Tue, 12 Nov 2002 21:53:57 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <aqrpo0$q4g$1@news2.tpi.pl>
    References: <a...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 29.kutno.mediaclub.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.tpi.pl 1037134400 26768 213.77.11.29 (12 Nov 2002 20:53:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Nov 2002 20:53:20 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1123
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1123
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:69703
    [ ukryj nagłówki ]

    Kuba wrote:
    > Chce kupic komputer w cenie ponizej 3500 zl, tak by zamortyzowac go
    > jednorazowo. Komputer wraz z Windows XP kupie za ok. 3300 netto wiec
    > nie ma problemu. Ale wraz z komputerem chce kupic rowniez Office Small
    > Business w wersji OEM, w cenie ok. 1250.- zl netto. Przy zakupie
    > Office OEM musi on byc na tej samej fakturze co zestaw komputerowy
    > (przy zakupie Office OEM nie wchodzi w gre zakup np. tylko z pamiecia
    > czy dyskiem, musi byc z calym zestawem). Tak mnie poinformowano w
    > sklepie komputerowym. No i teraz pytanie: jak zaksiegowac taki zakup ?
    > Czy jako jeden srodek trwaly (wtedy ok. 4500 netto i konieczna
    > amortyzacja calosci przez kolejne miesiace), czy tez moge rozbic ten
    > zakup (jedna faktura !) na dwie czesci i osobno wpisac jako srodek
    > trwaly komputer i go jednorazowo zamortyzowac a office'a zaksiegowac
    > osobno jako KUP ?
    > Prowadze KPiR.
    > Bede wdzieczny za pomoc.

    Moim zdaniem komputer w koszty lub ST i jednorazowa amortyzacja,a Office
    to zwykły KUP-tak czy siak.
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1