  • Data: 2002-11-15 22:50:38
    Temat: Re: Zakup Office'a OEM a srodek trwaly
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > On 15 Nov 2002 w...@p...onet.pl wrote:

    > Ano tu jesteśmy niezgodni.
    > Powiedz mi czy BIOS też wyłączasz do oddzielnej amortyzacji ? ;)

    Nie, poniewaz nie figuruje na fakturze jako wydzielona pozycja i nie będę sobie
    komplikowal życia i jak juz gdzieś to napisałem zaliczyłbym i hardware i
    software (bez wachania) do ŚT pod warunkim ze na fakturze mam tylko jedna
    pozycję np. "System komputerowy KOMP-Z4 SUPER" i zadnych wydzielonych pozycji
    typu: płyta tyle, hdd tyle, system operacyjny tyle a program do grafiki
    tyle .... po prostu kupuje kompletny sprzęt pod swoje potrzeby ... i to
    naprawdę kompletny i gotowy do użytkownia. Takie oferty pojawiaja sie na
    polskim rynku.

    Podobnie z tym samochodem który oproćz opon, tapicerki itp. ma w sobie coraz
    więcej zaawansowanego softu kierującego pracą bardzo wielu urządzen w aucie:
    jedna pozycja na fakturze - ja traktuje jako całość, soft jest wyrzucony jako
    odzielna pozycja to i tak ją traktuję.

    > Nie o to idzie spór: *jeśli* OS uznać za część ŚT to nie trzeba

    Jezeli już mamy uznać OS jako część ST to nie można zatrzymać się tylko na
    OS'ie po zainstalowaniu którego tak naprawdę sprzęt nie staje się
    wcale "kompletny i zdatny do uzytkowania" a takich cech nabierze po
    zainstalowaniu softu związanego z profilem twojej/mojej DG. Więc albo wszytko
    albo nic :) ... ale chyba rozważany cos za co pieniądze bierze całkiem ktoś
    inny.

    Pozdr.
    Sark