  • Data: 2008-03-03 19:53:24
    Temat: Re: Zakup auta na firm? - wrzucenie w koszta
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    s...@a...pl wrote:

    > Ale podatnik nie musi bronić tezy, ona ma udowodnić *wykorzystywanie*
    > przez *pół roku*. Przebieg nie mówi nic o okresie wykorzystywania, poza
    > tym przebieg na liczniku nie musi być prawdziwy (wymiana licznika,
    > cofnięcie licznika). Wg mnie licznik to żaden dowód.

    Ojej!

    Czas używania wynika z daty pierwszej rejestracji. Uwiarygadniasz go
    okazując dowód rejestracyjny.

    Jeśli chodzi o sam fakt wykorzystywania, to czy dojazd raz w tygodniu 50
    metrów "do kościoła" jest używaniem tegoż samochodu?

    Ano jest! Zwłaszcza jeśli samochód został kupiony dokładnie w tym celu.

    Przecież nigdzie nie zostało określone, w jaki sposób samochód ma być
    używany.

    IMHO szukasz problemów tam gdzie ich nie ma :-)

    Piotrek