    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zakup po sprzedaży
    Date: Tue, 21 Oct 2008 11:51:26 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 21 Oct 2008 12:43:48 +0200, Tristan napisał(a):

    > No niestety jest późniejsza. Zamawiałem licencję 1 października, dostałem 1
    > października, sprzedałem 4, a faktura przyszła z datą 6. Tylko przyszła
    > dużo później, więc tak naprawdę musiałbym czekać ze sprzedażą z 2 tygodnie
    > od zamówienia.

    Nadal nie do końca wyraźnie piszesz czy nie zgadza się data wystawienia
    faktury czy data sprzedaży.
    Tak praktycznie, to postarałbym się mieć jakikolwiek dowód daty zakupu
    (np wydruk strony internetowej zakupu z datą wydruku w nagłówku, wydruk
    maila z datą otrzymania) - podpiąć do faktury. Po otrzymaniu faktury
    wysłałbym do sprzedawcy żądanie wystawienia faktury korygującej (dla
    oszczędności nawet e-mailem) - kopia też podpięta do faktury. Nawet jak
    nie wystawi korekty, to powinno cię to zabezpieczyć.