eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZakupy VAT, czy muszę wpisywać to do ewidencji zakupów!! › Re: Zakupy VAT, czy muszę wpisywać to do ewidencji zakupów!!
  • Data: 2004-02-27 23:58:06
    Temat: Re: Zakupy VAT, czy muszę wpisywać to do ewidencji zakupów!!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Feb 2004, latet wrote:
    [...]
    >+ Myslę jednak, że kazda firma, czy firemka, ma prawo
    >+ sprzedać przedmioty, ktore wcześniej nabyła.

    No tak. Ale jest różnica (również formalna :) - w pozycji
    wpisu zakupu do odpowiedniej kolumny) czy sprzedajesz
    "własne środki produkcji" czy "towar handlowy".
    Niemniej... ja bym się nie przejmował. I nikt się nie
    przejmuje :) ani nikt podstaw do ew. "czepiania się"
    zgodności zakresu deklaracji z "faktyczną" nie podał
    (owego GUSu nie licząc).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)