  • Data: 2015-03-19 04:52:15
    Temat: Re: Założenie działalności
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Potrafię, można zlikwidować ZUS, i nawet jestem ZA likwidacją.

    Nie potrzeba do tego likwidowac ZUS.
    Tylko po co masz sie gdziekolwiek rejestrować?

    Czy jak wysyłałeś swój pierwszy PIT do US, to wcześniej też się leciałeś
    gdzies rejestrować?
    Czy może po prostu wypełniłeś PIT i zapłacileś co się nalezało, albo
    oczekiwałeś zwrotu nadpłaty?

    Da sie? Da się.

    To dlaczego w ZUS sie nie da?