  • 121. Data: 2015-03-25 07:02:31
    Temat: Re: Założenie działalności
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 24.03.2015 o 22:55, Budzik pisze:
    > Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek n...@s...pl ...

    > Jestes zafiksowany biurokratycznie :)

    Kapitalistycznie. Jakbym dostał wpłatę na konto moje, to bym się
    zastanawiał za co.

  • 122. Data: 2015-03-25 12:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek n...@s...pl ...

    > Nie urzędnicy, system.

    Fajne rozróżnienie :)

  • 123. Data: 2015-03-25 12:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek n...@s...pl ...

    > Kapitalistycznie. Jakbym dostał wpłatę na konto moje, to bym się
    > zastanawiał za co.

    Bede sie upierał ze jednak biurokratycznie.

  • 124. Data: 2015-03-25 18:20:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 24 Mar 2015, Budzik wrote:

    > Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...
    [...wycięte...]
    > Ale pozostałe dwie rzeczy?
    > Stanie przy drodze?
    > Zatrzymywanie? (łapanie stopa)

    Dobra, poddaję.

    > Gotfrydzie, przeciez wiesz, ze nie wysłanie listu jest problemem a jego
    > tresc...

    Jasne że wiem.
    Ale przykład udawaniem funkcjonariusza z fotoradarem
    istotnie różni się tym, że *nie* dotyczy legalnej
    czynności prawnej.
    Prowadzenie bazy (dobrowolnej) zabronione nie jest.

    Ba.
    Przełóż to na mandat ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 125. Data: 2015-03-25 21:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > [...wycięte...]
    >
    > Dobra, poddaję.

    Przegadac Gotfryda? Zapisuje sobie w poamietniczku :))))

> [...]
    > istotnie różni się tym, że *nie* dotyczy legalnej
    > czynności prawnej.
    > Prowadzenie bazy (dobrowolnej) zabronione nie jest.

    Pytanie czy legalne jest podszywanie sie pod pisma urzedowe.
    Z jednej strony karze sie ludzi za jakies pierdoły, czesto tłumaczy sie ze
    co prawda w sumie człowiek nic złego nie zrobił ale jest przepis.
    A z drugiej mamy ewidentny przekret a przepisu nikt nie moze dopasowac.
    Przeciez przepisy maja byc narzedziem dla wymiaru sprawiedliwosci a nie
    odwrotnie.

    Do dupy z takim prawem i z takimi urzednikami.

    > Ba.
    > Przełóż to na mandat ;)

    Moim zdaniem własnie tutaj jest potrzebna madrosc sedziego.
    Szacunek do prawa zbudowałby sedzia ktory powiedziałby jasno ze suplementów
    nie wolno reklamowac hasłem LEK a tutaj dokładnie cos takiego sie dzieje i
    bum - kara.
    Ale kazdy woli chronic własny tyłek, bo przeciez cwaniaczek sie odwoła etc.

  • 126. Data: 2015-03-27 12:39:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Mar 2015, Budzik wrote:

    > Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Przegadac Gotfryda? Zapisuje sobie w poamietniczku :))))

    :D

    > Pytanie czy legalne jest podszywanie sie pod pisma urzedowe.

    Pewnie nie, ale problem leży w "stwierdzeniu pisma urzędowego",
    na czym polega owa "urzędowość".
    Problem pierwotny bierze się stąd, że część takich "pism"
    *jest* odpłatna.

    > Z jednej strony karze sie ludzi za jakies pierdoły, czesto tłumaczy sie ze
    > co prawda w sumie człowiek nic złego nie zrobił ale jest przepis.

    W 100% się zgadzam, to odrębna sprawa.

    > A z drugiej mamy ewidentny przekret a przepisu nikt nie moze dopasowac.
    > Przeciez przepisy maja byc narzedziem dla wymiaru sprawiedliwosci a nie
    > odwrotnie.

    Zgadza się.
    Ale to "wybrańcy narodu" biorą sobie na warsztat co im pasuje.

    > Moim zdaniem własnie tutaj jest potrzebna madrosc sedziego.
    > Szacunek do prawa zbudowałby sedzia ktory powiedziałby jasno ze suplementów
    > nie wolno reklamowac hasłem LEK a tutaj dokładnie cos takiego sie dzieje

    A jest taki ... przepis?
    Bo widzisz, np. użycie słowa "hotel" jest zastrzeżone.
    A lek... no nie wiem :)

    pzdr, Gotfryd

  • 127. Data: 2015-03-27 18:00:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > A jest taki ... przepis?
    > Bo widzisz, np. użycie słowa "hotel" jest zastrzeżone.
    > A lek... no nie wiem :)

    Oczywiście.
    Nie wiem jak dzis - jeszcze niedawno to nawet leki i suplementy powinny
    lezec na osobnych połkach.
    W prawie farmaceutycznym znajdziesz kwiatków ze hoho...