  • 1. Data: 2002-07-24 12:47:20
    Temat: Wakacje podatkowe dla otwierających działalność
    Od: "znienacka" <z...@g...pl>

    Witam.
    Mój znajomy pracuje w firmie, która ma kłopoty finansowe i pewnie padnie. W
    związku z tym przymierza się do otwarcia własnej firmy o podobnym profilu.
    Prosił mnie abym zorientował się czy istnieją jakieś ulgi podatkowe lub
    wakacje podatkowe dla osób otwierających działalność gospodarczą. Jeśli tak,
    to czy ma znaczenie to czy zwolni się on sam z firmy w której teraz pracuje,
    czy też obejmie go zwolnienie grupowe przy likwidacji firmy? On usłyszał od
    kogoś, że można mieć wakacje podarkowe przez pierwszy rok działalności. Ale
    nie ma na to żadnych konkretnych przepisów.
    Przejrzałem trochę postów i archiwum na google'ach, ale nie znalazłem nic w
    tym temacie (może źle szukałem). Przeszukiwanie Dziennika Ustaw i Monitora
    na stronach www.abc.com.pl też mnie zniechęciło. Proszę więc Was o pomoc i
    nakierowanie na odpowiednie ustawy, rozporządzenia. Albo o stwierdzenie, że
    takowych nie ma.
    Jestem tu pierwszy raz i proszę o wyrozumiałość.

    pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2002-07-24 16:44:51
    Temat: Re: Wakacje podatkowe dla otwierających działalnoś
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

> [...]
    > Prosił mnie abym zorientował się czy istnieją jakieś ulgi podatkowe lub
    > wakacje podatkowe dla osób otwierających działalność gospodarczą. Jeśli

    Maja byc al dopiero po roku od otwarcia firmy ... ale to tylko projekt chyba
    i pewnie nie przejdzie ...
    ale moge sie mylic ...

    AndY