  • 1. Data: 2003-09-16 17:24:47
    Temat: Założenie i prowadzenie.... Pomóżcie
    Od: "Wojtek PL" <l...@o...pl>

    Witam Grupę,

    Czy ktoś z szanownych Grupowiczów może mi podpowiedzieć jaką
    organizację/towarzystwo powinna założyć grupa osób opiekująca się grupą
    zwierząt w schronisku dla zwierząt?

    Co jest to najbardziej praktyczne, jeśli chodzi o gromadzenie środków na
    restrukturyzację pomieszczeń dla zwierząt i inne cele z tym związane w
    kontekście pozyskiwania takowych od firm lub innych instytucji?

    Z góry dziękuję za pomoc i podpowiedzi

    Wojciech Płacheta
    t...@w...pl
    gg:388081

  • 2. Data: 2003-09-16 17:46:11
    Temat: Re: Założenie i prowadzenie.... Pomóżcie
    Od: "Radek" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtek PL" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > restrukturyzację pomieszczeń dla zwierząt i inne cele z tym związane w
    > kontekście pozyskiwania takowych od firm lub innych instytucji?

    Wydaję mi się, że stowarzyszenie.

    Radek

  • 3. Data: 2003-09-17 06:33:11
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@w...pl>

    > Wydaję mi się, że stowarzyszenie.

    Lub fundacja.

    Założenie stowarzyszenia/fundacji byłoby chyba najlepszym wyjsciem -
    wprawdzie minusem jest obowiązek prowadzenia ksiąg handlowych, ale w
    przypadku nieprowadzenia działalności gospodarczej zwolnieni będziecie z
    podatku dochodowego, VAT'u i comiesięcznego składania deklaracji podatkowych
    (po złożeniu odpowiedniego pisma w US).
    Gdy nie bedziecie prowadzili DG przychodami będą składki członkowskie,
    dotacje i darowizny również od firm - a to w przypadku stow/fundacji nie
    jest aż tak ciężko.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia
    Łukasz Kaliński

  • 4. Data: 2003-09-17 17:18:25
    Od: "Wojtek PL" <l...@o...pl>

    Dziękuję za wszystkie informacje. Mam nadzieję je wykorzystać z pożytkiem.

    Pozdrawiam

    Wojciech Płacheta
    t...@w...pl
    gg:388081

  • 5. Data: 2003-09-18 10:04:17
    Temat: Re[2]: Założenie i prowadzenie.... Pomóżcie
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Jezeli jest taka mozliwosc, zeby utrzymywac sie tylko i wylacznie ze
    skladek czlonkowskich i pracy wlasnej czlonkow, to proponuje
    stowarzyszenie zwykle. Nie trzeba rejestrowac, prowadzic DG, ksiag,
    itp. - w skrocie minimalne koszty.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl