eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZaniżona cena na fakturze na samochód kupiony w komisie. › Re: Zaniżona cena na fakturze na samochód kupiony w komisie.
    From: "Jurand" <jurand@!skasujto!.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zaniżona cena na fakturze na samochód kupiony w komisie.
    Date: Tue, 26 Feb 2008 08:55:01 +0100

    "John Smith" <s...@s...com> wrote in message
    news:fpvafv$h2b$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > FUT: pl.misc.samochody pl.soc.prawo.podatki
    >
    > Witam,
    >
    > Prawie dwa lata temu kupiłem samochód z komisu, auto było sprawne i w
    > dobrym stanie,
    > na fakturze pracownik komisu wpisał cenę wiele niższą niż tą którą
    > faktycznie zapłaciłem.
    >
    > Kilka dni temu dostalem z urzędu skarbowego pismo z prośbą o opisanie
    > przebiegu transakcji i podanie rzeczywistej ceny zakupu.
    >
    > Pytanie co lepiej zrobić w takiej sytuacji?
    > Czy iść w zaparte i upierać się przy kwocie z faktury, narażając się na
> [...]

    Co robić - możesz iść w zaparte i jeśli komis też idzie w zaparte to nic Wam
    nie zrobią - brak dowodów.

    Możesz też się przyznać do wszystkiego i przy odrobinie szczęścia dostaniesz
    jakąś grzywnę plus 5 lat będziesz wpisany jako osoba karana za przestępstwo
    gospodarcze.

    Uczciwym obywatelem na pewno nie jesteś, więc możesz spokojnie wybrać opcję
    1, chyba sumienie Cię nie zeżre.

    Jurand.