eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZaniżona cena na fakturze na samochód kupiony w komisie. › Re: Zaniżona cena na fakturze na samochód kupiony w komisie.
  • Data: 2008-02-26 10:40:55
    Temat: Re: Zaniżona cena na fakturze na samochód kupiony w komisie.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Feb 2008 21:56:04 +0100, John Smith wrote:
    >Prawie dwa lata temu kupiłem samochód z komisu, auto było sprawne i w dobrym
    >stanie, na fakturze pracownik komisu wpisał cenę wiele niższą niż tą którą
    >faktycznie zapłaciłem.

    Krajowe czy zza granicy ?

    >Kilka dni temu dostalem z urzędu skarbowego pismo z prośbą o opisanie
    >przebiegu transakcji i podanie rzeczywistej ceny zakupu.
    >Pytanie co lepiej zrobić w takiej sytuacji?

    Pojechac do komisu i spytac co sie dzieje. Dyskretnie.

    >Czy iść w zaparte i upierać się przy kwocie z faktury, narażając się na
    >wezwania osobiste, powoływanie rzeczoznawcy i ewentualną odpowiedzalność
    >karną?

    Mocno zanizona ?
    Co ci moga udowodnic po 2 latach, moze przebieg byl wysoki
    ale malo jezdzisz wiec kupiles bo liczyles ze jeszcze pojezdzi,
    moze i stan licznika byl niski, ale wszyscy widzieli ze przekrecony
    tylko nie wiadomo o ile, moze byl zderzak blotnik i drzwi do wymiany,
    moze silnik do remontu, unia sie otworzyla to i ceny spadly, nawet
    jesli wasze taryfikatory tego nie zauwazyly, moze to diesel ktory za
    rok nie moglby wjechac do berlina wiec wlasciciel go tanio sprzedal ..

    >Czy też może opisać zgodnie z prawdą całą transakcje?

    Chyba lepiej w zaparte. Ty kupiles bo bylo tanio, oni .. a co oni moga
    pamietac po dwoch latach.

    J.