  • 1. Data: 2002-04-05 11:02:15
    Temat: Zawieszenie działalności
    Od: "Piotrek" <p...@k...net.pl>

    Szanowni Grupowicze,

    jak zawiesić działalność na 3 miesiące?

    Dotychczas składałem co miesiąc VAT 7, PIT 4, mam jednego
    pracownika i jestem na KPiR.
    Dla ZUSu nie istnieje "zawieszenie". Muszę więc wyrejestrować
    firmę i pracownika oddzielnie, czy dokonuje się tego na jakimś
    druku "razem"?

    Dzięki za podpowiedź i sorry (wiem, że ten temat pojawia się
    często).
    Pozdrawiam Wszystkich.
    Piotrek.

  • 2. Data: 2002-04-05 11:59:01
    Temat: Re: Zawieszenie działalności
    Od: <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > druku "razem"?
    >
    > Dzięki za podpowiedź i sorry (wiem, że ten temat pojawia się

    Witaj,

  • 3. Data: 2002-04-05 17:08:59
    Od: <m...@p...fm>

    w zus mozna np wyrej. siebie(wlasciciel, a prac. na urlopie płatnym, wtedy
    skl. tylko za niego, lub na url. bezpl. wtedy zerowa DRA i RSA-tylko z
    prac.) a do US tylko NIP o zawiesz. dział. i ok

  • 4. Data: 2002-04-05 18:59:10
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze m...@p...fm:

    > w zus mozna np wyrej. siebie(wlasciciel, a prac. na urlopie płatnym,
    > wtedy skl. tylko za niego, lub na url. bezpl. wtedy zerowa DRA i
    > RSA-tylko z prac.) a do US tylko NIP o zawiesz. dział. i ok

    W US to raczej VAT-Z - powód zaprzestania "INNE".
    Ale ZTCW VAT-7 musisz składać zerowe nadal - mam rację???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    / / 9mm