  • 1. Data: 2005-12-07 06:06:01
    Temat: Zgloszenie nowej DG do US i ZUS - terminy
    Od: Wojciech Gdela <e...@p...onet.pl>

    Witam,

    1 grudnia rozpoczelem DG (taka date mam tez we wpisie do ewidencji i w
    gus). Jutro mija mi termin zlozenia dokumentow do US i ZUS, konkretnie
    bede skladal: NIP-1, VAT-R, ZUA, ZFA. Niestety na tych drukach konieczne
    jest podanie rachunku bankowego, a Inteligo cos sie nie spieszy z jego
    zalozeniem. Zastanawiam sie teraz co zrobic, czy w praktyce spoznienie o
    kilka dni grozi jakimis konsekwencjami?

    --
    Pozdrawiam,
    Wojciech Gdela.

  • 2. Data: 2005-12-07 07:22:44
    Temat: Re: Zgloszenie nowej DG do US i ZUS - terminy
    Od: "..::[MS]::.." <z...@g...pl>

    >Niestety na tych drukach konieczne jest podanie rachunku bankowego, a
    >Inteligo cos sie nie spieszy z jego zalozeniem.

    co do US to napewno nie ma obowiazku posiadania, bo ja zalatwilem
    bezproblemowo bez rachunku, natomiast ZUS wymaga rachunku.

    Ja zalozylem konto w Lukas Banku, od reki na miejscu i kosztowalo mnie to 20
    minut.
    Pozdrawiam i zycze sukcesow.
    ..::[ MS ]::..

  • 3. Data: 2005-12-07 08:34:31
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Wojciech Gdela wrote:

> [...]
    > spieszy z jego zalozeniem. Zastanawiam sie teraz co zrobic, czy w
    > praktyce spoznienie o kilka dni grozi jakimis konsekwencjami?

    Jedyną konsekwencją jest konieczność ponownego złożenia druków NIP-1 i
    ZFA po założeniu rachunku

  • 4. Data: 2005-12-07 08:59:46
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Wojciech Gdela" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest podanie rachunku bankowego, a Inteligo cos sie nie spieszy z jego
    > zalozeniem. Zastanawiam sie teraz co zrobic, czy w praktyce spoznienie o

    Składałam w listopadzie do ZUS druk ZFA i ZUA / bo ten też należy złożyć/
    i nikt nie pytał mnie o konto.

  • 5. Data: 2005-12-07 09:24:05
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    jureq wrote:

    > Jedyną konsekwencją jest konieczność ponownego złożenia druków NIP-1 i
    > ZFA po założeniu rachunku

    Troche zbyt krótko napisałem: masz złożyć druki bez podania rachunku, a
    po jego założeniu złożyć ponownie te na których trzeba podać rachunek.

  • 6. Data: 2005-12-07 09:25:04
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@n...pl> napisal(a):
    > Składałam w listopadzie do ZUS druk ZFA i ZUA / bo ten też należy złożyć/
    > i nikt nie pytał mnie o konto.

    No jo, ale nie zaksięgują skladki bez podania rachunku.
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 7. Data: 2005-12-07 09:30:06
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Samotnik wrote:

    > No jo, ale nie zaksięgują skladki bez podania rachunku.

    Chyba żartujesz

  • 8. Data: 2005-12-07 09:47:24
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Samotnik wrote:

    > No jo, ale nie zaksięgują skladki bez podania rachunku.

    ???
    Nigdy nie zgłaszałem żadnego konta do ZUSu. Przelewy szły z jednego
    banku, od prawie roku z innego i jak na razie wszystko dochodzi.

    Pozdrawiam
    @

  • 9. Data: 2005-12-07 10:40:07
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisal(a):

    > Chyba żartujesz

    Serio? A ja słyszałem, że oni księgują na podstawie numeru rachunku, z
    którego przyszedł przelew składki. :) No ale to plota taka była.

  • 10. Data: 2005-12-07 14:24:23
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Pewnie przyjmujący dokumenty sam ci to podpowie - po prostu doniesiesz
    informację o numerze rachunku bankowego w późniejszym terminie. No i do tego
    aktualizację zgłoszenia NIP-1.
    Graszka (która też donosiła ten numer później).