  • Data: 2015-07-22 11:01:19
    Temat: Re: Zwolnienie z VAT a zakup i sprzedaż środków trwałych
    Od: "J.D." <f...@c...ua> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-22 o 10:21, jureq pisze:

    > Ogólnie nie opłaca się korzystać ze zwolnienia jeśli klientami są vatowcy.
    > Chyba, ze korzysta się z biura rachunkowego, które od VAT-owca liczy
    > drożej. Wtedy trzeba szacować co się opłaca bardziej.

    Właśnie klientami są wyłącznie VAT-owcy. Tylko jakoś nie bardzo widzę
    zalety przejścia na VAT (oprócz tej sytuacji ze ŚT), bo chyba klientowi
    nie powinno robić różnicy, czy zapłaci kwotę netto=brutto, czy netto+23%
    które sobie odliczy, kosztuje go to finalnie tyle samo? A dla
    prowadzącego DG dochodzi tylko dodatkowa "papierologia" związana z
    VATem. Chyba że są jakieś plusy o których nie mam pojęcia?

    pozdrawiam