  • 1. Data: 2003-01-15 15:14:46
    Temat: Zwolnienie z VATu ???
    Od: pdl <p...@d...com.pl>

    Jestem Vatowcen, sprzedaz kiepska, jak mogę się zwolnić z VATu?. Czy
    jest to możliwe? Gdzie mogę na ten temat poczytać?
    pozdrw.
    PDL

  • 2. Data: 2003-01-16 08:14:17
    Temat: Re: Zwolnienie z VATu ???
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "pdl" <p...@d...com.pl> wrote in message
    > Jestem Vatowcen, sprzedaz kiepska, jak mogę się zwolnić z VATu?. Czy
    > jest to możliwe? Gdzie mogę na ten temat poczytać?
    > pozdrw.
    > PDL

    Praktycznie ?

    Praktycznie (choic nie radze o tym myslec) nalezy zlikwidowac dzialnosc i
    otworzyc nowa
    (nowa to nie od nowa ta sama, lecz np s.c z zona, mama, corka,
    kochanka....).

    Dlaczego nie radze o tym myslec.
    Dlategoze oszczednosci beda prawdopodobnie znikome, a kombinacji sporo.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-01-16 08:28:44
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    pdl wrote:
    > Jestem Vatowcen, sprzedaz kiepska, jak mogę się zwolnić z VATu?. Czy
    > jest to możliwe? Gdzie mogę na ten temat poczytać?
    > pozdrw.
    > PDL

    Nie musisz zakładać nowej firmy .
    Poczytaj tutaj ;
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/VAT/vat1.html

  • 4. Data: 2003-01-16 08:29:50
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:
> [...]
    > kochanka....).
    >
    > Dlaczego nie radze o tym myslec.
    > Dlategoze oszczednosci beda prawdopodobnie znikome, a kombinacji sporo.

    Czy aby na pewno jest to jedyne wyjście?
    Bogus, a może tak pójśc po rozum do głowy i poczytac ustawę? *Aktualną*
    ustawę?
    W końcu PDL nie pisał jak dlugo jest VATowcem, dlaczego przyjmujesz że
    zalozył działalnośc wczoraj?

    Obecnie podatnik może zrezygnowac z VATu 3 lata po tym jak został
    VATowcem. A więc jeżeli PDL jest na wacie co najmniej 3 lata (licząc w
    miesiącach) to może zrezygnowac z VATu - od lutego, jeżeli zgłosi to do
    końca stycznia.

    Jeżeli działa krócej, musi poczekac. Ale jest to do zrobienia bez
    kombinacji.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-01-16 09:29:07
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Maddy"

    > Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:
    [...]

    > Czy aby na pewno jest to jedyne wyjście?
    > Bogus, a może tak pójśc po rozum do głowy i poczytac ustawę? *Aktualną*
    > ustawę?

    Madziu..(moge tak ?)
    Wiem... nie napisal...dlatego napisalem "praktycznie".

    Tak jakos watpie, ze zaczal 3 lata temu byc watowcem... dlatego napisalem co
    napisalem.

    > W końcu PDL nie pisał jak dlugo jest VATowcem, dlaczego przyjmujesz że
    > zalozył działalnośc wczoraj?

    Bo jak ktos chce przestac byc VAT-owcem tomusza byc ku temu badrzo
    szczegolne powody,
    a to wg mnie - OGROMNY udzial dochodu w obrocie i dzialalnosc na rzecz osob,
    ktre nie potrzebuja faktury VAT. To ogromna rzadkosc.

    Boguslaw