  • Data: 2015-04-09 12:20:17
    Temat: Re: Zwrot VAT - czas oczekiwania
    Od: PJ <p...@n...noname> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/04/2015 11:31, adam wrote:
    > W moim i ościennych mi US (mazowieckie) to reguła. Zwrot VAT = kontrola.
    > Nie ma znaczenie czy to eksport, czy inwestycje, czy obniżona stawka.
    > Chodzi o zniechęcenie.

    No tak. Za to wielkie karuzele wyludzajace VAT maja sie dobrze. Swoja
    droga, jak to mozliwe, ze ktos zatwierdza zwrot VAT rzedu 10 mln zl
    wiedzac jednoczesnie, ze ma do czynienia z ewidentna fikcja, np. towar
    przekraczajacy granice po 100 razy w ciagu miesiaca. Czy naprawde nie ma
    przepisu, ktory nakazywalby wstrzymanie zwrotu VAT w takich przypadkach?
    Podejrzewam, ze kazda taka karuzela musi obejmowac kogos decyzyjnego z
    US, kto moze zatwierdzic zwrot VAT, a w razie gdy sie wyda, wykazac, ze
    przeciez urzad dziala, bo sciga "slupa". W ten sposob wszyscy sa kryci,
    a publiczen srodki mozna wyprowadzic. Znajomosci to jednak podstawa..