  • 1. Data: 2007-01-04 21:30:31
    Temat: Zwrot przelewu
    Od: t <r...@o...pl>

    Zamówiłem usługę, zapłaciłem z góry, nie mogłem doczekać się wykonania
    więc złożyłem reklamację i dostałem kase z powrotem.

    Na logikę nie jest bo niby jak, ale że podatki nie są logiczne
    to poszukałem w UoPDoOF, tam znalazłem Art. 14, ust 3. pkt 3a
    i to potwierdza mi na 99% że nie jest to przychód,
    ale żeby mieć 100% to zadaje to pytanie :)

    pozdr

  • 2. Data: 2007-01-04 23:26:00
    Temat: Re: Zwrot przelewu
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i to potwierdza mi na 99% że nie jest to przychód,
    > ale żeby mieć 100% to zadaje to pytanie :)

    jak prowadzisz DG to na logike powinieneś otrzymać fakture i korekte do niej

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-01-04 23:44:06
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 05-01-2007 o 00:26:00 gasper <n...@m...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jak prowadzisz DG to na logike powinieneś otrzymać fakture i korekte do
    > niej

    Ano prawda hmmm, no ale nie dostałem - domagać się czy nie trzeba?

    > Pozdrawiam

    Ja również

  • 4. Data: 2007-01-05 11:20:40
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Ano prawda hmmm, no ale nie dostałem - domagać się czy nie trzeba?

    najlepiej dla świętego spokoju sie domagać
    zresztą firma jak dostała przelew powinna w ciagu 7dni wystawić fakture
    zaliczkową