    From: "Karol" <a...@b...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: amortyzacja notebookow - jak ?
    Date: Thu, 21 Feb 2002 14:36:42 +0100

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...

    art. 22a ust.1

    > 60% = zwykle 30% (wykaz rocznych stawek amort.) dla tej grupy i
    zastosowanie
    > wspolczynnika "2", zgodnie z art. 22i pkt. 2 ppkt.22 PODF:

    Co to jest ppkt.22 ?
    Moze ppkt. 3).

    > "podwyzszenie dla urzadzen grupy 4, poddanych szybkiemu postepowi
    > technicznemu"
    > komputery chyba sa poddane, nie?

    Przeoczyles ust. 4.

    > Chyba Marcin pytajac - zaczal swoj post od okreslenia rodzaju
    dzialalnosci,
    > a na tej podstawie chyba mozna sie domyslic."Firma, platnik VAT,
    > ksiazka, profil dzialalnosci - uslugi
    > informatyczno-internetowe."

    Wolalem sie upewnic. Nigdy nic nie wiadomo, moze trafila mu sie jakas
    sprzedaz "zw." - ale juz wyjasnil, ze nie. Deklarowany zakres dzialalnosci
    nie ma zadnego znaczenia. Liczy sie stan faktyczny.

    Czy juz wszystko wyjasnilem?

    Pozdrawiam,

    Karol