    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: aneks, podatek od pozyczki
    Date: Tue, 12 Feb 2008 11:34:42 +0100

    On Sun, 10 Feb 2008, witek wrote:

> [...]
    [...]
    > Ankes do waszej umowy nie obowiązuje US.

    Ja do jednego elementu: wspomnianem (możliwej) kary.
    Po pierwsze wynika z tego, że US może ukarać kogo chce (pewnie dla
    porządku obu), i z faktu że obdarowany zgodzi się zapłacić nie wynika
    że darujący nie zostanie ukarany.
    Po drugie... a czynny żal nie mógłby na to ewentualne ukaranie pomóc?
    Jak rozumiem US ciągle nie ma "wyraźnie udokumentowane"...

    pzdr, Gotfryd