    From: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: co grozi za spóźnienie w opłacie OC samochodu
    Date: Wed, 9 Jun 2004 10:36:54 +0000 (UTC)

    In article <1...@e...com>, Artur Ch. wrote:

    > Możesz wskazać jakąś podstawę do tak durnego wymysłu?

    Mozesz byc przekonany ze tak jest. Nie mam czasu szukac teraz
    ale niedawno wymienialem samochod i agent mi tak powiedzial
    JAK ROWNIEZ czytalem ustawe o ubzepieczeniach komunikacyjnych.
    Rowniez ze np. OC nie moze trwac krocej niz rok wiec jesli
    sprzedajesz woz po miesiacu to tylko kupujacy moze rozwiazac OC.
    Ty sobie mozesz sje doliczyc do ceny sprzedazy.

    > W takim układzie, biorąc moje powyższe wynurzenia, ubezpieczyciel taki ma
    > /czysty zysk/. Bo kupujący przecież także nie ma szans na zwrot a będzie
    > chciał wykorzystać swoje zniżki w /swoim/ towarzystwie.

    Dokladnie po to to jest. Zeby ubezpieczyciel mial zyski.
    Niewazne od kogo. Pieniadz nie smierdzi.
    A kupujacy jezdzi na moim ubezpieczeniu az sie skonczy.

    I chyba pora konczyc, Troche NTG jak juz tu powiedziano.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl