    From: Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: co sadzicie o ifirma.pl
    Date: Thu, 16 Aug 2007 23:07:29 +0200

    t...@o...pl pisze:

    > No właśnie, ale czy to towar/materiał czy nie :) ?

    Pytanie 1. na 99,99999999% to nie towar handlowy.

    Na pytanie 2. odpowiem chyba dopiero po niedzieli, bo wyjeżdżam na weekend.
    Na chwilę obecną myślę, że zrobiłbym tak:
    najpierw wszystko w 10
    i potem
    a) wartość h < 3500 zł
    dowodem wewnętrznym w 10 na "minus" i 13 na plus
    b) wartość h> 3500 zł
    zobacz art. 22e ust. 1 i 2. updof
    nie chce mi się kopiować i zmieniać ;)
    Jak coś wymyślę innego, to napiszę