  • 21. Data: 2014-02-03 15:46:42
    Temat: Re: (cross) Podatek od garaży (projekt)
    Od: robot <r...@v...pl>

    Hurrrrrrrrrraaaaaaaaaaa!

    --
    pozdro

  • 22. Data: 2014-02-03 15:55:52
    Od: "Mari@" <m...@w...op.pl>

    W dniu 2014-02-03 15:13, AL pisze:

    > ciekawe jak to sie odniesie do garazy na prywatnych posesjach.
    > Mam dwa (albo jeden podwojny z dwoma bramami) - to tez bede placil za to
    > jako luksus?
    > Zmienie ich status na 'szopy' i powiem, ze parkuje auto w szopie (nie w
    > garazu) ;)
    *** Nie masz garażu a inni mają? Nie musisz płacić podatku od luksusu
    więc osiągasz zysk - musisz zapłacić podatek od wzbogacenia :D
    Paragraf 22 :)
    http://www.prw.pl/articles/view/32666/podatek-od-nie
    mania-windy

    --
    +-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F --+
    + Slow Rider & Road Lamer MC President +

  • 23. Data: 2014-02-03 16:28:27
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Jako że z rana rzucili hasłem w radiu, odszukałem:
    >
    > http://www.polskieradio.pl/42/273/Artykul/1039639,Ma
    sz-garaz-plac-podatek-za-luksus

    > http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/774909,podat
    ek-od-nieruchomosci-od-garazy-podwyzka-stawek.html

    Zastanawiam się, jaki temat chcą ukryć ogłaszając taki projekt.
    Idę o zakład, że jest drugie dno tej sprawy.

    My zaczniemy gardłować o garaże i przestaniemy marudzić o podwyżkach
    mandatów i nakazie ich płacenia przez niewinnych właścicieli pojazdów.

    Potem cofną nam ten podatek od garaży i odetchniemy z ulgą, że tylko te
    mandaty wprowadzili a mogli więcej.

    --
    MN

  • 24. Data: 2014-02-03 17:41:36
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-02-03 13:52, yabba pisze:
    > I oprócz tego dodatkowy podatek w wysokości oznaczenia cyfrowego modelu.
    > Np. Peugeot 307 - dodatkowe 307 zł. Mercedes W124 - dodatkowe 124 zł.
    > BMW x5 - poprzedni podatek razy 5.
    A dla niektórych modeli hyundaia - będzie podatek miał składnik urojony?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 25. Data: 2014-02-03 17:48:47
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > A dla niektórych modeli hyundaia - będzie podatek miał składnik urojony?
    Tak, ale wartość bezwzględną z tego składnika.
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 26. Data: 2014-02-03 18:19:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-02-03 13:20, John Kołalsky wrote:

    > Czemu x3 ? x4 od każdego koła i jeszcze od zapasowego, czyli x5, które
    > rzadko bo rzadko, ale jest używane a więc podatek się należy...

    Od tego że rzadko używasz zapasu to od wzbogacenia;)

    Shrek.

  • 27. Data: 2014-02-03 19:53:40
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mandatów i nakazie ich płacenia przez niewinnych właścicieli pojazdów.
    >
    > Potem cofną nam ten podatek od garaży i odetchniemy z ulgą, że tylko te

    Moze trzeba zrobic jakas liste do wp...dolenia
    1) Miller - juz dostal choc akurat nie wiem dlaczego on bo przeciez podatki
    obnizal a nie podwyzszal
    2) Tusk
    3) Kopacz
    itd ....

  • 28. Data: 2014-02-03 20:06:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-02-03 15:55, Mari@ pisze:
    > http://www.prw.pl/articles/view/32666/podatek-od-nie
    mania-windy

    Ja bym tego POsła co skonstruował takie prawo i tego urzędnika co je tak
    interpretuje PO...

    Panie premierze. Jest co robić zamiast się na konferencjach lansować.
    Czy Pan zdaje sobie sprawę jak złe długoterminowe skutki (i spadki w
    sondażach oczywiście) powoduje takie debilne ustawodawstwo???

    Zresztą. Co Pan może wiedzieć o życiu...
    Pan przecież już jedną nogą w brukselce.

  • 29. Data: 2014-02-04 00:20:41
    Temat: (FUW) Podatek od garaży (projekt)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    FUT warning - na .podatki, bo .samochody mało związane
    On Mon, 3 Feb 2014, Jacek wrote:

    > Ja odszukałem w pamięci, że jeszcze za PRL był[1] też podatek od płotów.

    No i chcesz flejma :>

    > Pobierano go jednorazowo i tylko od płotów metalowych (jako luksusowych).

    To akurat pomysł z kategorii "głupi".
    Premiuje walące się sztachety.
    Za to sam podatek od płotów - zdecydowanie powinien być, ale w inną
    stronę, tak samo jak "z grubsza każdy" podatek typu gruntowego.
    Opodatkowane powinnien być każdy poziom "wyłączania z przestrzeni
    publicznie dostępnej", czyli trzymając się płota (czasami się przydaje
    trzymać ;)), płot "100% zasłoniecia" powinien, owszem, być obłożony
    daniną. Skala kwadratowa (kwadrat procentu zasłonięcia), do 1%
    skali (10% zasłonięcia) się nie płaci. Szczegółowa regulacja do
    omówienia osobno ;) (idzie o pomijanie "spodu", blokowanie
    obchodzenia ograniczeń itede)

    Przecież to co się miejscami dzieje, że zaczynasz iść w tunelach
    zrobionych nad gruntem, to tragedia.

    > Warto ten pomysł podsunąć politykom.

    Ba, już oni to "zrozumieją" po swojemu :>

    > Podatku od płotu (na razie) nie było

    Jak nie było, skoro[->1] był?

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2014-02-04 12:27:39
    Temat: Re: (FUW) Podatek od garaży (projekt)
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

> [...]
    > skali (10% zasłonięcia) się nie płaci. Szczegółowa regulacja do
    > omówienia osobno ;) (idzie o pomijanie "spodu", blokowanie

    Żeby bardziej skomplikować: co z płotami przezroczystymi? (szkło,
    pleksi) Co z płotami przezroczystymi, ale przyciemnianymi?
    Co z płotami przezroczystymi, ale z mozaiki o różnych stopniach
    przepuszczania światła? :)