  • 31. Data: 2014-02-04 19:24:51
    Temat: Re: (FUW) Podatek od garaży (projekt)
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-02-04 12:27, Miroo pisze:

    > Żeby bardziej skomplikować: co z płotami przezroczystymi? (szkło,
    > pleksi) Co z płotami przezroczystymi, ale przyciemnianymi?
    > Co z płotami przezroczystymi, ale z mozaiki o różnych stopniach
    > przepuszczania światła? :)

    Spoko... Zatrduni się w MF kilkaset osób i stworzy komórkę ds.
    opracowania rozporządzenia o podatku od płotów.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 32. Data: 2014-02-05 08:26:59
    Temat: Re: (cross) Podatek od garaży (projekt)
    Od: BartekK <s...@d...org>

    > Inna sprawa, że zróżnicowanie stawek też jest wątpliwe, pytanie
    > tylko, w którą stronę zmieniać podatki.
    U nas? zawsze w górę:
    http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/775554,samor
    zady-chca-opodatkowac-auta-z-kratka-i-juz-licza-zysk
    i.html

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 33. Data: 2014-02-05 15:05:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 05 Feb 2014 08:26:59 +0100 osobnik zwany BartekK
    napisał:

    > U nas? zawsze w górę:
    > http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/775554,samor
    zady-chca-
    opodatkowac-auta-z-kratka-i-juz-licza-zyski.html

    nie ma to jak dzielić skóre na żywym niedźwiedziu. W obecnym stanie
    prawnym to se mogą pomarzyć

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2014-02-05 15:48:35
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-05 08:26, BartekK pisze:
    > U nas? zawsze w górę:
    > http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/775554,samor
    zady-chca-opodatkowac-auta-z-kratka-i-juz-licza-zysk
    i.html

    Niech opodatkują auta z kołami. Więcej zgarną.

    --
    MN

  • 35. Data: 2014-02-06 09:42:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Feb 2014, Marcin N wrote:

    zady-chca-opodatkowac-auta-z-kratka-i-juz-licza-zysk
    i.html

    > Niech opodatkują auta z kołami. Więcej zgarną.

    Pojawią się na rynku sanie z kratką, będzie heca.

    pzdr, Gotfryd

  • 36. Data: 2014-02-06 09:59:23
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    zady-chca-opodatkowac-auta-z-kratka-i-juz-licza-zysk
    i.html

    > Pojawią się na rynku sanie z kratką, będzie heca.

    Trafiłeś w samo sedno tarczy.
    Rynek zawsze będzie szukał wyjścia.
    Opodatkują garaże? Przerobi się je na stodoły, albo pomniejszy się je do
    wielkości "samochód plus 1 m2" - na papierze oczywiście.

    Aż w końcu ciemny lud się wkurzy i rozgoni to towarzystwo.

    --
    MN

  • 37. Data: 2014-02-06 18:08:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.02.2014 09:59, Marcin N pisze:

> [...]
    > wielkości "samochód plus 1 m2" - na papierze oczywiście.
    >
    > Aż w końcu ciemny lud się wkurzy i rozgoni to towarzystwo.

    Ciemny? Tak. To znaczy może próbować.