    From: dddddddd <f...@e...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [cross] [vat] zmiany na lepsze?
    Date: Sun, 23 Mar 2014 19:39:12 +0100

    W dniu 2014-03-23 17:22, Pablo Eldiablo pisze:

    > Jasne ze tak - ale musisz najpierw zglosic ten fakt w swoim US, a nastepnie
    prowadzic ewidencje.

    > pablo

    Wiem i wydaje mi się to uczciwym podejściem - teraz mogę jeździć do
    pracy czym chcę, wcześniej ustawa narzucała kratki. W obecnym brzmieniu
    sam przepis mi się bardzo podoba - dla aut typowo firmowych nie trzeba
    prowadzić ewidencji, dla pozostałych można, jedyne czego można by się
    czepiać, to dlaczego akurat 50% w przypadku wykorzystywania mieszanego -
    ale ogólnie rzecz biorąc spodziewałem się dużo gorszej ustawy...

    Łukasz