  • 11. Data: 2005-11-12 11:16:20
    Temat: Re: czy kupno komórki od osoby zwišzanej umowš z operatorem jest zgodne z prawem?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Nov 2005 21:40:42 +0100, Andrzej Lawa wrote:

    >Nic.

    >Jakieś inne zabawne 'fakty z magla' znasz?
    >
    >Może np. o latających do góry kołami śmigłowcach wojskowych, robiących
    >te tajemnicze kręgi w zbożu? ;->

    Art. 32. 1. W przypadku gdy:
    1) na kupujacego zostaly nalozone ograniczenia w dysponowaniu lub
    uzywaniu towaru, wynikajace z umowy, z wyjatkiem przypadków, gdy
    ograniczenia sa wymagane na podstawie odrebnych przepisów lub zostaly
    nalozone na podstawie orzeczenia sadu albo decyzji administracyjnej,

    2) dostawa lub cena towaru jest uzalezniona od spelnienia dodatkowego
    swiadczenia, którego wplywu na wartosc towaru nie mozna ustalic,

    3) [..]

    - organ podatkowy okresla wysokosc obrotu na podstawie przecietnych
    cen stosowanych w danej miejscowosci lub na danym rynku w dniu
    wykonania swiadczenia, pomniejszonych o podatek, jezeli okaze sie, ze
    przypadki te mialy wplyw na ustalenie ceny.

    A czy dumping jest u nas zabroniony ?
    4. Obrót zmniejsza sie o kwoty udokumentowanych, prawnie
    dopuszczalnych i obowiazkowych rabatów (bonifikat, opustów, uznanych
    reklamacji i skont) i o wartosc zwróconych towarów, zwróconych kwot
    nienaleznych w rozumieniu przepisów o cenach oraz zwróconych kwot
    dotacji, subwencji i innych doplat o podobnym charakterze, a takze
    kwot wynikajacych z dokonanych korekt faktur.

    >Można próbować. Ale nawet wtedy wyrok będzie nie za sprzedaż, ale za
    >'wyłudzenie' promocji.

    Chyba towaru a nie "promocji" ?

    >Zresztą umowa jest wyraźnie sformułowana: telefon za złotkówę i cyrograf
    >na abonament.

    I za telefon zaplacono, hi hi. Wiec jesli ktos nie gadal, to przypadek
    "wyludzenia impulsow" nie zachodzi :-)

    Ale ... skoro tak, to czemu potem nie chca sprzedac czlowiekowi
    drugiego telefonu ?
    No i nalezy zazadac usuniecia swoich danych osobowych z bazy operatora
    :-)

    >A jak ci podrzucą narkotyki? Zaczynasz już straszne bajeczki opowiadać.

    Albo i nie. A czasy takie ze prokuratorzy tez sie chca wykazac :-)

    J.