  • Data: 2014-05-09 14:12:10
    Temat: Re: darowizna srodka trwalego (samochod)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 9 May 2014, Pete wrote:

    > Włochy podobno też.

    Ciekawe, jak bardzo jest to powiązane z bardzo restrykcyjnymi przepisami
    egzekucyjnymi (za niewzięcie paragonu przy zakupie można dostać mandat,
    coś co w Polsce wydaje się być rzeczą dziwną), które z kolei są coraz
    bardziej gmatwane przez fakt, że o ile pamiętam, to w "ściągalności"
    Włochy są tak bardziej w ogonie listy.
    "Im bardziej skomplikowane prawo tym gorzej działa"?
    (chyba tak, samochodów też to dotyczy ;))

    pzdr, Gotfryd