    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Fri, 9 May 2014 14:12:10 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: darowizna srodka trwalego (samochod)
    <Pine.WNT.4.64.1404171105300.3692@quad> <ljr36f$gj5$1@news.vectranet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1404302314150.3680@quad> <ljrs1r$nv$2@node1.news.atman.pl>
    <ljt7pk$66l$2@news.vectranet.pl> <Pine.WNT.4.64.1405012129360.3212@quad>
    <lk7hm8$sgk$2@node2.news.atman.pl> <lkaplt$8r8$1@news.vectranet.pl>
    <lkb0vg$qd5$2@node1.news.atman.pl> <lkdu0r$7h4$1@news.vectranet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1405072337250.1528@quad> <lkh47m$68j$1@news.vectranet.pl>
    <536c6d79$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>
    <lki1c8$vo3$1@node1.news.atman.pl>

    On Fri, 9 May 2014, Pete wrote:

    > Włochy podobno też.

    Ciekawe, jak bardzo jest to powiązane z bardzo restrykcyjnymi przepisami
    egzekucyjnymi (za niewzięcie paragonu przy zakupie można dostać mandat,
    coś co w Polsce wydaje się być rzeczą dziwną), które z kolei są coraz
    bardziej gmatwane przez fakt, że o ile pamiętam, to w "ściągalności"
    Włochy są tak bardziej w ogonie listy.
    "Im bardziej skomplikowane prawo tym gorzej działa"?
    (chyba tak, samochodów też to dotyczy ;))

    pzdr, Gotfryd