  • 1. Data: 2006-07-05 16:49:28
    Temat: data rozpoczącia DG a fv
    Od: ...@...c

    Od kiedy mogę przyjmować wystawiać fv VAT? Od daty rozpoczecia DG która
    widnieje we wpisie do ewidencji?

    --
    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2006-07-05 20:07:20
    Temat: Re: data rozpoczącia DG a fv
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik <...@...c> napisał w wiadomości
    > Od kiedy mogę przyjmować wystawiać fv VAT? Od daty rozpoczecia DG która
    > widnieje we wpisie do ewidencji?

    I od daty zarejestrowania się w US jako płatnik VAT (VAT-R) - jest też
    teoria że dopiero od dnia następnego po tej rejestracji.
    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 3. Data: 2006-07-05 20:20:36
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 05-07-2006 o 22:07:20 Jd. <j...@i...pl> napisał:

    > U?ytkownik <...@...c> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > I od daty zarejestrowania si? w US jako p?atnik VAT (VAT-R) - jest te?
    > teoria ?e dopiero od dnia nast?pnego po tej rejestracji.

    Nie teoria tylko artykuł w ustawie

  • 4. Data: 2006-07-06 07:19:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Jul 2006 ...@...c wrote:

    > Od kiedy mogę przyjmować wystawiać fv VAT? Od daty rozpoczecia DG która
    > widnieje we wpisie do ewidencji?

    1. *nie wcześniej* od tej daty
    2. termin rozpoczęcia DG trzeba zgłosić osobno (do 7 dni *po* rozpoczęciu
    do ZUS i US), IMO zakupy "bezpośrednio na DG" są również prowadzeniem DG
    3. VAT trzeba zgłosić *przed* 1. sprzedażą

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2006-07-06 17:04:08

    Dnia Thu, 6 Jul 2006 09:19:29 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

> [...]
    > do ZUS i US), IMO zakupy "bezpośrednio na DG" są również prowadzeniem DG
    > 3. VAT trzeba zgłosić *przed* 1. sprzedażą

    czyli mogę już przyjmować fv kosztowe jeżeli data zakupu = data wpisu do
    ew?

    --
    pozdrawiam,