    From: ">>Waldemar<<" <w...@p...rtk.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: definicja "samochod ciezarowy"
    Date: Sun, 21 Apr 2002 16:17:50 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@users4.rtk.net.pl

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...del.pl> napisał w wiadomości
    news:3CC2B8B6.7060909@inetia.del.pl...
    : >>Waldemar<< wrote:
    :
    : > Chodzi Ci pewnie o mozliwosc odliczenia VATu przy zakupie samochodu
    : > ciezarowego.
    : > Ostatnio od 18.bm. byla prowadzona dyskusja na ten temat w watku
    :"samochod
    : > kombi i homologacja" Poczytaj te watki lub szerzej napisz o o co ci
    chodzi,
    : > jaki samochod itd. albo do mnie na priva. Ostatnio mialem w zwiazku z
    tym
    : > kontrole i zakonczyla sie bez problemow mimo ze nie mialem homologacji
    : > /papierka/ ale samochod byl bezspornie ciezarowy.
    :
    :
    : Chodzi mi konkretnie o peugeot partner 2 miejscowy, przerobiony na 4-5
    : miejsc.
    : Partner jest bezsprzecznie ciezarowy, ale jak tak przerobke potraktuje
    : skarbowka?
    : Dodam tylko, ze rzeczoznawca PZMot stwierdzil, ze nie ma problemu w
    : przerobce. Czy skarbowka nie zacznie sie czepiac? Bo wg. fabrycznej
    : homologacji auto jest 2 miejscowe i o lad. ponad 600 kg.
    : Czy definicja wg. skarbowki brzmi: fabryczna homologacja LUB ladownosc
    : pow. 500 kg? Wlasnie to mnie interesuje.

    Ale czy to Ci jest potrzebne do odliczenia VATu? Bo jesli tak to jak
    bedziesz posiadal homologacje producenta ze auto jest ciezarowe to nie
    bedziesz mial zadnych problemow. Musisz spelnic 2 warunki: miec
    homologacje/producenta albo exportera/ i auto musi miec ladownosc powyzej
    500kg.
    --
    +-+-+-+- Waldemar - Nowy Sącz - online:24h -+-+-+-+
    VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi