  • 51. Data: 2008-06-16 16:35:57
    Temat: Re: dostarczenie faktury
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Cavallino pisze:

    > wiadomości news:

    > Gold w mbanku nie był kredytowy.

    Mówisz o visa gold? Jest kredytowy, z tego co wiem.
    http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/kredytowe/Vis
    a_Gold/index.html

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 52. Data: 2008-06-16 16:38:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Cavallino pisze:
    > Wróć - limit dzienny dla Electrona to 5 000, ten z dziewiątkami to
    > miesięczny.
    > Czyli musisz iść do PKO, albo mieć Golda

    Według mnie to bardzo praktyczny i dobry sposób. I nie musisz iść do
    pko, przypuszczam, że wystarczy multibank, jeśli już ktoś z mbanku
    koniecznie chce wypłacać wyłącznie z tego samego banku :)

  • 53. Data: 2008-06-16 19:34:46
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 16 czerwiec 2008 13:57
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > A nie da się wysłać kuriera, żeby to odebrał?

    No może można, ale nie uważasz, że to chore?
    --
    Tristan

  • 54. Data: 2008-06-16 19:38:24
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 16 czerwiec 2008 14:33
    (autor Maddy
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g35ml1$1ru$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Ale to jest problem braku pieniędzy a nie niedoskonałości systemu.
    > Ergo - rynek to reguluje tylko Ty masz za mały udział w rynku.

    Bosko... Rozumiem, że Przyjazne Państwo dla tych co mają Kupę Kasy.

    > Tristan, czytając o Twoich bolączkach przychodzi mi do głowy jedno -
    > masz cholernego pecha tak w 50% przypadków.

    No ja średnio. Nie mam pełnej księgowości, więc machnąłem rencyma i tyla.

    > Bo pozostaje druga połówka.
    > Sprawa na którą nie chciałam zwracać uwagi bo zaraz na mnie krzyczą że
    > jestem wredna baba i takie tam (wredne baby mają w życiu lepiej, tak a
    > propos) ale sam to podsunąłeś.

    Rence opadają. teraz już wyszło, że ja jestem winny, że nie mam faktury...
    eh...

    > Przesadna oszczędność w długim okresie kosztuje więcej niż dopłata za
    > komfort dobrej obsługi.

    No ale bez przesady, żeby wtyczkę za 5zł np. kupować u Złotego Dostawcy.

    --
    Tristan

  • 55. Data: 2008-06-16 19:40:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Mówisz o visa gold?

    Tak.

    > Jest kredytowy, z tego co wiem.

    Nie wiem jak jest teraz, ja go miałem jak jeszcze żadnych kredytówek mbank
    nie miał.
    Był debetowy.

  • 56. Data: 2008-06-16 19:40:59
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 16 czerwiec 2008 16:46
    (autor s...@a...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g35ubk$its$1@news.onet.pl>):

    > hmm, nie da się zmienić liminu na "do wysokości salda na rachunku"?

    Nie. mBank to nowoczesny bank XXI wieku. Ważniejsze jest bezpieczeństwo niż
    prlowskie nawyki. Zawsze można na pniu założyć jakieś konto w marmurku, jak
    już ktoś jest na tyle niefrasobliwy, by 50kzł w walizce dostarczać.

    --
    Tristan

  • 57. Data: 2008-06-16 19:46:42
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 16 czerwiec 2008 17:03
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0806161659060.3460@quad>):

    > A weź Ty... no jeden raz poślą umyślnego.

    Jasne, z objazdówką po Polsce i pocztach.

    > Primo u tego sprzedawcy więcej nie kupią, secundo na przyszłość
    > z kolejnym będą się *umawiać* co do wysłania faktury.

    No ja się umawiałem. Ale sprzedawca powiedział ,,ups, zapomniałem''.

    > Lepiej nie pyszcz w sprawie obowiazkowego wysyłania f-r, bo na razie
    > to z większością kontrahentow wymieniam je (f-ry) listami zwykłymi
    > i na moje potrzeby wystarczy,

    A ja byłbym za obowiązkowym.... pdfem :D Zupełnie nie zależy mi na
    wysyłaniu.

    --
    Tristan

  • 58. Data: 2008-06-16 20:06:30
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > prlowskie nawyki. Zawsze można na pniu założyć jakieś konto w marmurku, jak
    > już ktoś jest na tyle niefrasobliwy, by 50kzł w walizce dostarczać.

    Walizka??
    50kzł zmieści sie w kieszeni mojej zimowej kurtki i nawet nie widać
    wybrzuszenia.
    Wiem bo rok temu niosłam do banku 120tys.

    Mogłam albo wziąć tą gotówkę i przespacerować się do mojego banku gdzie
    wpłaciłam to w maszynie w 3 minuty albo szukać innego nabywcy.

    A w ogóle coś masz rozkalibrowaną wyobraźnię przestrzenną albo bardzo
    małe walizki w domu.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 59. Data: 2008-06-16 20:20:26
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 16 czerwiec 2008 22:06
    (autor Maddy
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g36hhk$2e8$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > A w ogóle coś masz rozkalibrowaną wyobraźnię przestrzenną albo bardzo
    > małe walizki w domu.

    Ale to przenośnia. Nie chodzi o opakowanie, a o bezsensowność takiej
    transakcji.
    --
    Tristan

  • 60. Data: 2008-06-16 20:24:41
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > wasz znak: <g35ml1$1ru$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Bosko... Rozumiem, że Przyjazne Państwo dla tych co mają Kupę Kasy.

    Jakie państwo? Co tu ma państwo do gadania?
    Państwo ma ci dać pieniądze czy może zmusić sprzedawcę żeby cię kochał i
    szanował?
    Przyjazne Państwo to program ZMNIEJSZANIA obszaru regulowanego
    przepisami. Mniej obowiązków, mniej barier, mniej biurokracji.
    To jest program liberalny.

    A o Tobie można powiedzieć wiele ale nikt Cię o liberalizm i postawy
    prorynkowe nie oskarży. Możesz spać spokojnie.

    > No ja średnio. Nie mam pełnej księgowości, więc machnąłem rencyma i tyla.

    > Rence opadają. teraz już wyszło, że ja jestem winny, że nie mam faktury...
    > eh...

    Oszczędziłeś. O co chodzi?
    Pewnie tak naprawdę kupiłeś bez vatu, na to wygląda skoro takie problemy
    z fakturą i taka okazyjna taniocha.

    > No ale bez przesady, żeby wtyczkę za 5zł np. kupować u Złotego Dostawcy.

    Ale o co chodzi? Nazwa Cię onieśmiela?
    I ile byś przepłacił? 1,50zł?
    Ja myślałam że to był biznes życia, lekarstwo na raka za pół ceny czy
    coś takiego a nie jedno piwo.

    Kupujesz u byle kogo - traktują cię byle jak.

    Nie ma sprawiedliwości na tym świecie, za uprzejmość i dobrą obsługę się
    płaci ekstra.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl