  • Data: 2006-06-30 09:05:16
    Temat: Re: dotacja z UP a koszty uzysk.
    Od: "kubik" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    g...@n...pl napisał(a):
    > Witam, czy ktoś mógłby mi podpowiedziec jak ując w KPIR dotację z Urzędu
    > Pracy? Dzwoniłam do trzech urzedów skarbowych i nikt nie umiał mi
    > odpowiedziec / mam zadzwonic za dwie godziny jeszcze raz, a mój urzad radzi
    Jest zwolniona z podatku, było o tym głośno w zeszłym roku, gdy
    kazali biednym bezrobotnym płacić podatek - zostało to zmienione.

    IMO nie możesz wprowadzać zakupów z tej dotacji do KPiR, bo zakupy
    te jesteś zobowiązana dokonać jako osoba fizyczna (ja wiem, że DG
    to też osoba fizyczna :). Skoro nie płacisz podatku od dotacji, to
    nie masz prawa wrzucać tych zakupów w koszty.

    pozdrawiam
    Adam Kubiczek