  • Data: 2006-07-02 12:29:26
    Temat: Re: dotacja z UP a koszty uzysk.
    Od: "Tomek O" <k...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem ja dalej czegoś nie rozumie w tym wywodzie. Otrzymuje dotacje.
    Dotacja jest wolna od podatku. Nie płace z tego tytułu żadnego podatku nic
    nigdzie nie ujmuje i nie ma żadnych kup z tego tytułu (kropka). Za środki
    kupuje składniki majątku. Rozpoczynam działalność ujmuje te składniki
    majątku ,nie wiem, na podstawie protokołu przyjęcia wyposażenia będącego
    majątkiem prywatnym do wykorzystania na cele działalności gospodarczej
    prowadzonej na zasadach ogólnych? ( nie wiem jak się to formalnie robi). Ja
    nie widze problemu jeżeli chce jakiś składnik majątku prywatnego(np.
    komputer uzywany) wykorzystywać w działalności gospodarczej i miałby on nie
    stanowić kup z tej działalności - moge się mylić więc wole zapytać przed
    rozpczęciem działalności. Wydaje mi się że bilansu i rachunku zysków i start
    nie musze prowadzić ?