  • Data: 2006-06-30 14:38:26
    Temat: Re: dotacja z UP a koszty uzysk.
    Od: "Tomek" <k...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam, czy ktoś mógłby mi podpowiedziec jak ując w KPIR dotację z Urzędu
    > Pracy? Dzwoniłam do trzech urzedów skarbowych i nikt nie umiał mi
    > odpowiedziec / mam zadzwonic za dwie godziny jeszcze raz, a mój urzad
    > radzi
    > aby opisac sprawe wtedy mi odpowiedza/.Chodzi o dotacje z urzedu pracy dla
    > osób bezrobotnych, na rozpoczecie działalnosci gospodarczej. Czy jest to
    > przychód zwolniony z podatku dochodowego i czy wydatki pokryte ta dotacja
    > są
    > kosztem uzyskania? Jak to uja w Kpir?

    Mam podobny problem ponieważ też będę podpisywał umowę i szukam
    interpretacji. Wydaje mi się że zakup wyposażenia jest kup i VAT równierz
    można odliczyć. Odnośnie kup znalazłem takie interpretacje po wejściu na
    stronę http://sip.mf.gov.pl/sip/ wyszukaj po sygnaturze:
    NUS-PD-415/9/2005/AJ PBB1/423-946/05. Obecnie ten przychód jest zwolniony z
    podatku dochodowego a wcześniej było zaniechanie poboru podatku. Ja chyba
    złoże wniosek o interpretacje prawa podatkowego w moim US.