eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkidrukarka fiskalna, bardzo bym prosił o łopatologiczne wyjaśnienia.. › Re: drukarka fiskalna, bardzo bym prosił o łopatologiczne wyjaśnienia..
    From: "Lukasz" <l...@r...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: drukarka fiskalna, bardzo bym prosił o łopatologiczne wyjaśnienia..
    Date: Thu, 6 Jan 2005 17:39:49 +0100
    Sender: x...@p...onet.pl@ntwklan-62-233-166-204.devs.futuro.pl

    > On Thu, 6 Jan 2005, Lukasz wrote:
    > [...]
    >
    > ...jesteś pewien że *ich* logika (raczej wynikające z przyzwyczjenia
    > do logiki ichnich przepisów) jest pokrętniejsza niż *nasza* (tj.
    > NASZYCH PRZEPISÓW) logika ???
    > NIE-MOŻ-LI-WE ! :)
    > To raczej ich pycha nie pozwala przyjąć do wiadomości że z czegoś
    > sobie sprawy nie zdają :], że ten świat nie jest tak prosto
    > urządzony ;)

    Ja absolutnie nie mówię o logice przepisów (bo ichniejszych nie znam na tyle
    zeby sie wypowiadać..)
    Chodzi mi o ogólna logikę postepowania.. Francuskie rozwiazania sa
    najlepsze, powinny być wdrażane przez francuskich specjalistów... itd..
    itp...
    No a co do pychy to trzeba ich nie znać żeby sie nie zgodzić.

    > ...no to będą musieli brnąć dalej.
    > Możliwości są dwie: albo zbankrutują albo przyjmą do wiadomości
    > że fachowcy spoza .pl wymagają pewnego doszkolenia żeby się
    > polskimi podatkami zajmować ;) (dla porządku: wycofanie się z .pl
    > można zaliczyć do kategorii "bankructwo filii" :))
    > ...wszystko tak offtopicznie oczywiście...

    Będą brnęli dalej.. A płacić za to będą (siedząc po godzinach) polscy
    pracownicy (głównie księgowość)...
    Swoją droga Francuzi też po godziach siedzą wiec tu trzeba im sprawiedliwość
    oddać..
    A działać to jakoś będzie - z wiekszymi lub mniejszymi łatami ale będzie....

    > Jasne.
    > Umówmy się że to wcale nie taki rzadki przypadek :[

    Wcale on nie jest rzadki...
    A wogóle żeby było śmieszniej to jest to systm który jest powszechnie w
    polsce uzywany, został juz spolonizowany i teoretycznie jest polski support
    możliwy.
    Ale francuzi mają lepszą koncepcję - oni zatrudnili francuski zespół - od
    wdrożenia i siłami księgowości i działu finansowego dostosowują program do
    Polskich warunków.
    A na sugestei żeby skorzystać z polskiego supportu stwierdzają że to nie
    możliwe i wogóle zabronione kontaktowanie się z polskim przedstawicielem
    producenta....

    Cóż.. niektórzy tak lubią, a ja na szczęście ni mam za dużo zmartień z tym
    związanych (poza tą drukarką)....

    Ł.