    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dwa pytania dot PIT-37
    Date: Mon, 5 Mar 2012 15:08:12 +0100

    Hello Flyte,

    Monday, March 5, 2012, 12:35:34 PM, you wrote:

    > dziekuje za odpowiedzi.
    > Dzis czytam artykul na onet http://podatki.onet.pl/fiskus-moze-ukarac-
    > podatnika-za-podanie-numeru-pes,19923,5047170,1,pras
    a-detal
    > Do tej pory nie rozumiem, kto pisze formularze.... przeciez to powinno byc
    > karalne. Tam jak byk stoi, ze mozna wpisac PESEL albo NIP (niepotrzebne
    > skresilic). Ale jak sie okazuje, dowolnosci nie ma (vide artykul).

    Oczywiście, że nie ma dowolności.

    > Dodam, ze moje elektroniczne rozliczenie za rok 2010 zostalo odrzucone, bo

    co za bzdura? Nie ma takiej możliwości, jak odrzucenie zeznania.
    Zeznanie - nawet błędnie wypełnione - musi byc przyjęte. Podatnika
    mozna wezwać do korekty ale nie ma czegoś takiego, jak "odrzucenie
    zeznania" w szczególności skutkujące utrata terminów.

    > nie podalem NIP (ktore to pole nie bylo obowiazkowe,

    Jesli miałes przydzielony NIP, to było obowiązkowe.

    Na własne życzenie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl