  • Data: 2008-02-06 12:27:59
    Temat: Re: e-deklaracje
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Lut, 21:38, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
    > Czy Wy naprawdę nie widzicie absurdu tej sytuacji? Już _mam_
    > certyfikat kwalifikowany a żeby móc go używać muszę złożyć papierowe
    > pisma?
    > To na jakiego... bolca ten certyfikat? Czy po to się szumnie wprowadza
    > "podpis elektroniczny", żeby chęć jego użycia papierem potwierdzać?

    Mosz recht, jest to lekki absurd. ale wiem akurat, z czego to wynika.
    otoz pity podpisane elektronicznie przychodza do wirtualnego USu,
    ktory ma mechanizm UPO (urzedowe potwierdzenie otrzymania, czyli
    wydaja plik elektroniczny z podpisem USu, ze przyjeli tego dnia o tej
    godzinie). Natomiast Twoj US MUSI miec Twoja deklaracje, ze wysylasz
    elektronicznie.

    ot i cala filozofia. pocieszajace jest to, ze dzieki temu bedzie mozna
    wyslac deklaracje do polnocy, niezaleznie od tego gdzie się jest (byle
    internet byl).