    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Wed, 24 Oct 2012 12:39:10 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: e-sąd tempo

    On Wed, 24 Oct 2012, Liwiusz wrote:

    > To "nie sprawdzając" to nie zarzut do postępowania w Twojej sprawie, tylko
    > immanentna zasada działania e-sądu.

    Tak dla porządku, właśnie ten mechanizm spowodował, że Polska podskoczyła
    o kilka pozycji w rankingu krajów "przyjaznych dla DG" (chyba powinno być
    "nieprzyjaznych", biorąc pod uwagę zajmowaną pozycję).

    Po prostu, ten ranking też jest *formalny*, a czas przejścia przez
    1. etap się dramatycznie skrócił. No to "średnia" wleczenia się
    spraw mierzalnie spadła (mimo, że w sumie wiele się nie zmieniło,
    i kiedy większość spraw które zostały złożone do "papierowych"
    postępowań odstoi swoje to pozycja Polski może wrócić na swoje
    miejsce).

    <disclaimer>
    1. Nie, nie mam linku pod ręką, ale jestem na 94% pewien że dobrze
    zrozumiałem streszczenia redaktora (chyba w 1. PR)
    2. Niestety, to nie żart.
    <\disclaimer>

    pzdr, Gotfryd