  • 1. Data: 2005-09-09 21:46:54
    Temat: egzamin na bieglego rewidenta - ekonomia i zarzadzanie
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>

    Witam!

    Czy ktos z Was zdawał może ten egzamin? Czego się można na nim spodziewać?
    Będę bardzo wdzięczny za każdą konstruktywną odpowiedź.

  • 2. Data: 2005-09-12 06:52:57
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO> napisał w
    wiadomości news:8337229e302b941da7fed3ab815d0abc@news.home.net.
    pl...
    > Witam!
    >
    > Czy ktos z Was zdawał może ten egzamin? Czego się można na nim spodziewać?
    > Będę bardzo wdzięczny za każdą konstruktywną odpowiedź.

    Zdawałam 3 lata temu. Jeśli jesteś świeżo po ekonomii to zadnych wększych
    problemów ten egzamin ci nie sprawi. Natomiast jeśli miałeś przerwę po
    studiach to przyłóż się do niego, bo jest dość ciężki - generalnie sucha
    teoria, nawet te "zadania" jakieś takie czysto teoretyczne.
    Jak znajdę przykłady egzaminacyjne to prześlę ci na priv.
    Pozdrawiam i powodzenia.
    MB

  • 3. Data: 2005-09-12 14:51:33
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>

> [...]

    > teoria, nawet te "zadania" jakieś takie czysto teoretyczne.
    > Jak znajdę przykłady egzaminacyjne to prześlę ci na priv.

    wlasnie probuje sie czegoś nauczyć, ale bardzo niesympatycznie zapowiada
    się ten egzamin. Ale na moje szczęście słyszałem, że dają tam dużo
    elementów finansów i analizy (jakieś wskaźniki, NPV itd).

    pzodr

  • 4. Data: 2005-09-13 05:37:07
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO> napisał w
    wiadomości news:1d665201090ac03fb48f04ef991bb913@news.home.net.
    pl...

> [...]
    > się ten egzamin. Ale na moje szczęście słyszałem, że dają tam dużo
    > elementów finansów i analizy (jakieś wskaźniki, NPV itd).

    Nie ciesz się. Pamiętam że miałam zadanie na IRR, w którym brakowało danych.
    A i tak najgorsze były zagadnienia dotyczace kontroli wewnętrznej.
    Na dodatek na egzaminie byłos strasznie nerwowo - mała sala w Krakowie i
    tłum ludzi. Po tym egzaminie znacznie się przerzedziło jeśli wiesz co mam na
    myśli.

  • 5. Data: 2005-09-13 07:21:11
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>

> [...]
    >
    > tłum ludzi. Po tym egzaminie znacznie się przerzedziło jeśli wiesz co mam

    =) właśnie tego się obawiam, żebym ja się "z tłumem nie przerzedził".

    Czytam właśnie tą magiczną książeczkę odnośnie kontroli wewnętrznej i
    zastanawiam się co oni takie mogą z niej wykombinować. Przecież to sucha
    teoria teorii, ale jak tak coś konkretnie usiłuje się złapać (czytaj
    opracować), to wszystko wyślizguje się z rąk, bo z konkretem nie ma to
    wiele wspólnego ;)

    Jeżeli mniej więcej pamiętasz na co zwrócić szczególnie uwagę w tej
    kontroli wewnętrznej ;) proszę o rady

    Serdecznie pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-09-16 11:52:56
    Od: "Fin" <fin@autograf[spam].pl>

    jesli macie jakies zadania z tego egzaminu lub wiecej cos wiecej to dajcie
    znac
    ja mam ten egzamin za tydzien

    pzdr
    Illuminati