    From: "Piotr" <h...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: f-a wewnętrzna
    Date: Sat, 26 Sep 2009 22:28:30 +0200

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" przemówił w wiadomości :

    > IMVHO przyjęcie, że poza nagłówkiem (skoro nie ma sprzedawcy i nabywcy,
    > to należy użyć "właściwych" określeń) można użyć listy pozycji jak
    > dla "zwykłej" faktury (tak dobrowolnie, mimo że to może być nadmiar
    > szczęścia) wytworzy f-rę której bardzo trudno się przyczepić :)

    dziękuję za wyjaśnienia, zatem faktura wewnętrzna powstała :D
    No i kolejny klops - jak to z teraz z KPiR?
    Do tej pory wydawało mi się że wystarczy przeliczyć fakturę UE na złotówki i
    ująć w KPiR jako zakup towarów i tak zrobiłem. Już wiem że źle robiłem
    Ale teraz jak z tą wewnętrzną? Która rubryka?
    A może bez wpisywania do KPiR a tylko do rejestru vat?
    A najprędzej obstawiałbym że tylko tą wewnętrzną ujmować w KPiR.

    BTW ostatnio mile się zaskoczyłem, zadzwoniła do mnie MIŁA pani z US i
    bardzo uprzejmie poprosiła o złożenie korekty do VAT-7K ponieważ nie ująłem
    w nim właśnie WNT.
    Zamiast wysłać jakieś pismo i dowalić karę to proszę - taki miły telefon.
    Jednak ten świat nie do końca zszedł na psy.
    I wtedy dopiero szukając jak to zrobić doszedłem do tych faktur wew. i
    zaczęły się moje pytania :)

    Piotr