    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktura VAT
    Date: Wed, 16 Nov 2005 11:46:18 +0100

    Kaja napisał(a):

    > Przepraszam, ale my sie nie rozumiemy. Ty nie rozumiesz normalnej, pełnej
    > księgowości, a ja nie rozumiem KUP ( jakie to numery kont księgowych na to
    > kup się składają u Ciebie? Napewno nie wiesz, bo tylko wpisujesz sobie w
    > rubryczke KUP), bo tego nie robię.

    Kaja,
    czy to nie wstyd, że ktoś, kto twierdzi, że zajmuje się pełną księgowością
    (to nic, że jakaś budżetówka) nie wie co to jest koszt uzyskania przychodu?
    I nie wie w jakich terminach odlicza się VAT?
    I jak do tego dołożyć informację (ostatnio na psp),
    że nie umie nawet poprawnie wypełnić własnego PIT,
    to co ten ktoś robi w pełnej księgowości?
    Układa segregatory czy sumuje kolumny, które podsunie
    zorientowana księgowa?