    From: opix <o...@c...nl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktura dla zagranicznego odbiorcy
    Date: Tue, 16 Oct 2007 18:50:00 +0200

    Piotr Wojcicki wrote:

    > Po pierwsze, po co mam sobie robic problemy ? Skoro te firmy mialy
    > wielki bol z powodu koniecznosci dopisywania czegos, wole oszczedzic
    > sobie bolu.
    > Po drugie, wystawiam fakture ludziom, z ktorymi dobrze mi sie
    > wspolpracuje, wiec czemu nie ulatwic sprawy obu stronom, i nie
    > wydrukowac tej faktury dwujezycznie?

    z zasady powinno się wystawiać fakturę w języku urzędowym kraju wystawcy ale
    nic nie stoi na przeszkodzie aby w opisie usługi lub towaru posługiwac się
    jednoczesnie pod jedna pozycją językiem polskim i np angielskim lub
    niemieckim -jest to sytuacja przejrzysta dla wystawcy odbiorcy i na inną
    ewentualność-prawo nie zabrania posługiwania się pod jedną pozycją
    wielojęzcznym opisem
    --
    ===opix===