  • Data: 2008-11-22 10:45:04
    Temat: Re: fra sprzedaży ze stycznia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 22 Nov 2008, mk wrote:

    > Nie, ale różnice między zakupem i sprzedażą nie są wielkie
    [...]
    > Zatem Korekta w styczniu VAT-7 przy fakturze sprzedaży za 3 100 brutto ma
    > wpływ na następne deklaracje.

    Jaki *inny* wpływ, niż (ewentualne) przenoszenie VAT naliczonego?

    > Czyli, że zmieniono nr faktury (dołożono "/b")?

    Ano. Było niedawno na grupie, zajrzyj do archiwum (jeśli działa).

    > Pisałeś kiedyś takie wyjaśnienie, jak powinno mniej więcej brzmieć?

    "z głowy czyli z niczego" pisałem :), musi mieć NIP, datę, kto,
    do kogo, w jakiej sprawie...
    IMVHO coś w stylu: "stwierdziłem omyłkowe wystawienie dwu f-r VAT
    z tym samym numerem [tu identyfikacja, czyli jakie za co i dla kogo
    te f-ry] oraz nieujęcie jednej z nich w ewidencji, skorygowałem
    [opis jak], z korekty ewidencji wynika niedopłata ... z odsetkami
    ... którą zapłaciłem" powinno być w sam raz.
    Z przodu można IMHO dodać dopisek "podczas archiwizacji dokumentów"
    albo cóś, widać że się kontrolę wewnętrzną rzetelnie prowadzi ;)

    Jak coś pominąłem to krzyczeć :)

    > Nigdy nie musiałem

    "zawsze jest ten pierwszy raz" :D

    > jest może gdzieś jakiś wzór