    From: julita <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: fv z data 01-2003r dotyczaca 2002r
    Date: Mon, 17 Feb 2003 22:59:19 +0100

    Witam Wszystkich,

    A jak zaksiegowac (podatkowo i finansowo) w przypadku przejścia z KPiR
    (metoda kasowa) na KH:
    1.Fakture, o ktora pytala Maja.
    2.Faktury z 2002 (gaz,telefony,konserwacja ksero itp.), ale zaplacone
    w styczniu.
    3.Skladki ZUS za XII/2002 pracownikow, czesc finansowana przez
    platnika.
    4.Duplikat faktury dotyczacy roku 2002, otrzymany w lutym 2003.

    Serdeczne dzieki za kazda podpowiedz.

    Grzegorz