  • Data: 2013-11-28 16:35:31
    Temat: Re: ile lat ma urz?d skarbowy na przeprowadzenie kontroli
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    m...@p...onet.pl wrote:

    > a w takim razie czy ktoś wiej jak to jest kiedy mieszkanie sprzedałem za powiedzmy
    80.000 PLN, kupiłem nowe za 150.000, ale tylko część za gotówkę 30.000, a resztę za
    kredyt w wysokości 120.000. Mieszkanie zostało kupione po około 1,5 roku i
    teoretycznie za więcej niż uzyskałem ze sprzedaży starego czyli teoretycznie środki
    zostały przeznaczone na cel mieszkaniowy, czy ktoś wie jak interpretuje to urząd
    skarbowy?

    niestety smutnie dla ciebie.
    z 80 tysiecy tylko 30 przeznaczyles na zakup nowego mieszkania, a na
    reszte wziales kredyt. moze ci jeszcze uznac 2 lata splaty tego kredytu.
    reszty srodkow ze sprzedazy na zakup mieszkania lub splaty kredytu nie
    przeznaczyles.