    From: "fart" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: informacja do NFZ
    Date: Thu, 25 Sep 2003 10:20:08 +0200

    > nfz o niepobranych składkach na u. zdrowotne. To jest dopiero program.
    > Kolejny serwer danych - tym razem interbase. Oto kilka uwag
    > 1. Zapomnialo im sie ze platnikow prowadza biura rachunkowe. Aby mozna
    bylo
    > prowadzic wielu platnikow trzeba kazdemu z nich zalozyc odrebna baze
    danych
    > i tu UWAGA. pusta baza zajmuje 17MB na dysku. No moze nie calkiem pusta,
    > zawiera bowiem spis wszystkich gmin i miejscowosci. Jedna baza na jednego
    > płatnika.
> [...]

    Atomku .... już napierdzielam w NFZ ..... w komórce terenowej pod którą
    podlegam nikt nic nie wie o programie ..... skontaktowałem się z
    województwem ............. też czeski film ...... w końcu doszukałem się
    odpowiedniego numeru w Warszawie .... a tu .......dupa .... nikt nie chce
    rozmawiać o programie , wszyscy zajęci .... chcę przekazać Twoje i swoje
    uwagi ......... każdy się pozbywa intruza i kieruje do oddziału terenowego
    ....... KURDELEBELE PRZECIEŻ TO JA PŁACĘ ZA TEN PROGRAM !!!!! jasna cholera
    , mogę mieć jakieś wymagania od niego. Nieeeeeeee ??????????????????????????
    Osobiście znowu mi się podobają urzędnicy i osoby odpowiedzialne w
    Warszawie, które mają taki zapierdziel, że latają w te i z powrotem z pustą
    taczką bo nie ma czasu kiedy załadować.

    Jeśli sam nic nie wskóram, to podam Wam tutaj numer pod który sugeruję,
    byśmy dzwonili i napierdzielali wszyscy równo. Niech mi ktoś teraz powie, że
    dobrocią i grzecznością w tym kraju się coś osiągnie ...................
    TRZEBA NAPIERDZIELAĆ albo Was oleją.

    pozdrawiam
    fart