eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijak korygować zapisy w kpir dotyczące poprzednich m-cy › Re: jak korygować zapisy w kpir dotyczące poprzednich m-cy
    From: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jak korygować zapisy w kpir dotyczące poprzednich m-cy
    Date: Sun, 20 Feb 2005 23:27:47 +0100

    Użytkownik "wojtek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cvasoi$9u4$1@kujawiak.man.lodz.pl...

    > Składałem korekty wszystkich błędnych miesięcznych PIT-ów. I w takim razie
    > czy na moim wydruku kpir kwoty amortyzacji mam miec takie jak po
    > korektach,
    > czy takie jak były pierwotnie, a np. w grudniu dowoedrm wewnętrznym
    > dokonac
    > zaksięgowania korekty??

    Zeby bylo "idealnie" powinienes miec dwie wersje: pierwsza, ta z przed
    momentu naniesienia poprawek (bo w kazdym miesiacu powinienes wydrukowac na
    koniec miesiaca o ile pamietam wersje papierowa, i ten stary wydruk bedzie
    dowodem, ze to robiles) oraz nowy wydruk zgodny ze skorygowanymi pitami-5.
    Wiem, ze to co pisze brzmi durnie, ale nie wiadomo, kiedy panstwo sie
    znajdzie na skraju bankructwa (ostatnio uratowalo nas umocnienie PLN, ale
    bez konca mocny nie bedzie, bo stop procentowych nie da sie dlugo trzymac
    tak wysoko, a jak beda trzymac, to panstwo zbanktrutuje z innych powodow
    ...:) i byc moze mozna sie spodziewac zmuszania aparatu skarbowego do
    podejmowania roznych dziwnych akcji. A jezeli juz nie chcialbys sie poddawac
    paranoi, i chcialbys posiadac tylko jeden wydruk, to zgodny ze skorygowanymi
    pitami-5.

    pozdrawiam, marekz